Kouzlo úspěšného prodeje tkví ve výběru jednoho partnera
1) Větší důvěryhodnost
Pokud se Vaše nemovitost objeví na jednom serveru vícekrát, působí dojmem, že se jí nedaří prodat a majitel se jí chce zbavit. Pokud nemovitost nabízí více kanceláří, neznamená to, že bude inzerovaná na více místech, ale že bude inzerovaná vícekrát ve stejných médiích a často ještě s jinými parametry (cena, plocha atd).
2) Komunikace
Při komunikaci s jedním makléřem máte pod kontrolou jednotnou strategii prodeje. Víte, kdo provází klienty na prohlídku Vaší nemovitosti. Komunikujete pouze s jedním obchodníkem, šetříte tím svůj čas a náklady. K jednomu makléři si získáte osobnější vztah a důvěru, která je pro úspěch obchodu nenahraditelná.
3) Motivace makléře
Věnuje Vám více svého času i vynaložených prostředků, protože je motivován penězi. V případě, kdy není ohrožován konkurencí, má větší jistotu budoucího zisku, a tím zvyšuje úsilí a finanční investice do propagace nemovitosti. Spolupracuje s ostatními RK, pokud mají vážného zájemce.
4) Informace
Makléř Vás pravidelně informuje o stavu prodeje, zasílá statistiky o návštěvnosti inzerátu. Tato data nejsou ničím zkreslena, jelikož všichni, kteří projevili zájem o Vaši nemovitost, kontaktovali právě Vašeho makléře. Máte přehled o všech potenciálních klientech a znáte výsledek jejich zájmu. Snadno a přesně tak lze určit další strategii prodeje.
5) Cena
Makléř Vás nenutí do bezdůvodného snižování ceny vlivem rivality s jinou RK. Snaží se prodat Vaši nemovitost za co nejvyšší cenu a Vy jste ušetřeni desítkám telefonátů dalších makléřů, kteří by tlačili Vaši prodejní cenu dolů.
6) Inzerce
Větší možnost investice do propagace Vaší nabídky.
7) Kvalita makléře
Ti nejkvalitnější profesionálové uzavírají výhradní smlouvy o spolupráci, pracují s poptávkou a díky tomu logicky i úspěšně prodávají. Kvalitní makléř je průvodcem a rádcem při prodeji Vaší nemovitosti.
8) Délka smluvního vztahu
S námi můžete uzavřít smlouvu i na krátkou dobu, abyste si vyzkoušeli práci makléře a jeho snahu prodat. Pokud budete spokojeni, můžeme naši spolupráci prodloužit.
9) Práce s poptávkou
Makléř není stresován amatérskými zásahy konkurence a spoléhá na svou osvědčenou strategii. Nepřivádí na prohlídky každého realitního „turistu“. Zve si zájemce o prohlídku do kanceláře, probírá s nimi možnosti financování, a proto Vám přivede jen vážné zájemce.
10) Úspora Vašich nákladů
Provizi si makléř zaslouží až v momentě prodeje nemovitosti. Jako prodávající neplatíte žádné poplatky předem. Naopak spoustu peněz ušetříte za kompletní servis, který pro Vás zajistíme, například kupní smlouva, úschova peněz, znalecký posudek, kolky aj.